Tisdagen

tisdag


idag har jag varit i skolan sen efter skolan så har jag varit med syrran och mirris det har varit roligt hela dagen:)...jag har inte haft det bättre än så här i mitt liv mirris du ska veta att du e den bästa som jag har träffat av alla dom tjejerna som jag har träffat innan dig men du är  det bästa finns ingen bättre än dig det ska du veta gumman <3... Tack vare min älskade syrra så träffade jag mirris :) men men snart ska jag lägga mig ska upp till skolan men i mörra så kommer jag in i morgon kväll ska vara med mirris och syrran i morgon med ha det bra nu alla där ute...


PEACE






Kommentarer
Postat av: mirris

pussss

2009-10-21 @ 13:24:36
URL: http://mirandasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0