min lillasyrra är bäst som gjort min blogg (y)

tjenare, är fortfarande hos pappa med syrran. har varit i skolan idag.men drog vid ungefär tolv, då möttejag syrran och gick till station. där var viktor tog en cigg med han och sen kom bussen, och då drog mirris och jag hem. sen drog mirris och jag och köpte cigg. vi såg också en idiot som fick kärringstop precis där vi gick. hahahaha svin roligt:D imorgon ska jag vara med mirran och miranda. haha dom heter samma namn, men det är självklart inte min syrra jag längtar efter och träffa. för hon sitter precis brevid mig. haha ! vet inte vad miranda och jag ska göra imorgon,Men syrran ska ju självklart vara med;> nu blire datorn och sen sova. peace

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snäll hon är som fixar en blogg åt dig=)

2009-10-20 @ 00:57:54
URL: http://andreasflikka.blogg.se/
Postat av: miranda sjösten

hehe<3

2009-10-20 @ 21:23:06
URL: http://mirandasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0