i dag då =)

hej alla ! när jag vaknade först så gick jag upp och åt frukost sen åkte jag till en kompis och jag har pratat med min syrra i telefonen sen senare sen på dagen så skrev jag till min älskling och hon kunde inte komma men då frågade hon mig om jag kunde komma till henne och jag åkte hem vid ett tiden och frågade mamma och min pappa om dom kunde köra mig in till mjölby och det kunde dom vi åt mat först sen vid kvart över tre så åkte pappa och jag in till mjölby sen och då va jag med min älskling hela eftermidagen det har och vi har kollat på film och vi mös det har varit en underbar dag i dag :) denna dag kommer jag aldrig att glömma =)

HA DET BRA ALLA NU DÄR UTE PEACE


älsklingen och jag på bilden :) vi för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0