I dag då

Måndag


Hej !

idag har jag varit hos en kompis drukit kaffe och kollade på film :) ..... sen gick jag hem då fick jag ett tele samtal om att jag skulle hjälpa dom med datan då va det bara för mig att gå ner till odm och hjälpa dom sen när jag har varit där så ringde dom igen och frågade om jag kunde lägga in windows7 och då gick jag ner till dom igen och gjorde det sen ringde min älskling till mig och sa att hon skulle komma och då fick jag möta henne vid bussen :) .....Sen gick hon och jag hem och lagade mat sen kollade vi på film så det har varit en slapp dag i dag hela dagen tkr jag hehe...DET KOMMER BLI MKT I MORGON MEN ORKAR INTE SKRIVA MER NU SÅ NI FÅR HA DET SÅ BRA NU :) HERRÅ


PEACE














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0